Privacy Statement & Cookiebeleid I-recruiting BV
In het kader van de nieuwe wetgeving geven wij hieronder aan wat ons privacybeleid is wanneer u ervoor kiest ons vrijwillig informatie te verschaffen.
Alle persoonsgegevens die wij ontvangen behandelen we met de grootst mogelijke zorgvuldigheid, conform de eisen die de Wet Bescherming Persoonsgegevens hieraan stelt.
Technische informatie
U kunt onze website bezoeken zonder dat wij persoonsgegevens van u ontvangen. Wij verzamelen slechts niet-identificeerbare informatie over de gebruiker van de website, zoals IP-adressen, de datum en tijd van uw toegang tot onze website, het internetadres van de website vanwaar u rechtstreeks bent doorgelinkt naar onze website, het besturingssysteem dat u gebruikt, de pagina’s die u bezoekt, informatie over het type apparaat wat u gebruikt voor uw bezoek aan de site, de geo locatie waar u zich bevindt en het materiaal dat u opstuurt naar onze website (zoals het webformulier om contact met ons te krijgen). Deze informatie gebruiken wij om de website te verbeteren.
Cookiebeleid
Onze website maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website stemt u in met ons gebruik van cookies in overeenstemming met dit cookiebeleid.
Wat zijn cookies?
Cookies zijn kleine tekstbestanden die op uw computer of mobiel apparaat worden geplaatst wanneer u een website bezoekt. Ze worden vaak gebruikt om websites optimaal te laten functioneren, om de navigatie te verbeteren en om informatie te verstrekken aan website-eigenaren.
Hoe gebruiken we cookies?
We gebruiken cookies voor verschillende doeleinden, waaronder het analyseren van websiteverkeer, het aanpassen van onze website aan uw voorkeuren, het verbeteren van de functionaliteit van de website en het bijhouden van gebruikersactiviteit op de website.
Welke soorten cookies gebruiken we?
- Strikt noodzakelijke cookies: Deze cookies zijn essentieel om u in staat te stellen door de website te navigeren en de functies ervan te gebruiken.
- Prestatiecookies: Deze cookies verzamelen informatie over hoe u onze website gebruikt, zoals welke pagina’s u het vaakst bezoekt en of u foutmeldingen krijgt. Deze cookies worden alleen gebruikt om de prestaties van de website te verbeteren.
- Functionele cookies: Deze cookies stellen de website in staat om keuzes te onthouden die u maakt (zoals uw gebruikersnaam, taal of de regio waarin u zich bevindt) en bieden verbeterde, meer persoonlijke functies.
Hoe kunt u de cookievoorkeuren beheren?
U kunt cookies beheren en/of verwijderen zoals u wilt – voor details, zie aboutcookies.org. U kunt alle cookies verwijderen die al op uw computer staan en u kunt de meeste browsers instellen om te voorkomen dat ze worden geplaatst. Als u dit echter doet, moet u mogelijk sommige voorkeuren handmatig aanpassen telkens wanneer u een website bezoekt, en sommige functies en diensten werken mogelijk niet.
Wijzigingen in ons cookiebeleid
We kunnen dit cookiebeleid van tijd tot tijd wijzigen om bijvoorbeeld te voldoen aan wettelijke vereisten of om onze praktijken aan te passen aan veranderingen in de industrie. We raden u aan om deze pagina regelmatig te controleren op eventuele wijzigingen. Als we belangrijke wijzigingen aanbrengen in dit beleid, zullen we u hierover informeren via een kennisgeving op onze website of via andere communicatiekanalen die we geschikt achten.
Persoonsgegevens
Wij verzamelen gegevens van personen die bij ons solliciteren op één van de vacatures die wij op dat moment in opdracht hebben gedurende de periode van de werving.
Wij kunnen ook gegevens van u verzamelen indien u deze heeft geplaatst op publieke middelen waaruit zou kunnen blijken dat u geïnteresseerd zou kunnen zijn in werkgerelateerde dienstverlening. Denk hierbij aan vacaturebanken of LinkedIn. In dit geval zullen we u benaderen en vragen of u interesse heeft in de betreffende vacature bij de betreffende opdrachtgever. Heeft u geen interesse dan slaan wij uw gegevens niet op.
We verwerken de persoonsgegevens die noodzakelijk zijn voor onze dienstverlening; een deel van deze gegevens is verplicht om gebruik te kunnen maken van onze dienstverlening. Aanvullende gegevens kunnen wenselijk zijn om de dienstverlening beter te kunnen afstemmen op uw wensen en kwaliteiten of om te voldoen aan meer specifieke vragen of verplichtingen vanuit opdrachtgevers. U bent zelf verantwoordelijk voor de juistheid en relevantie van de gegevens die u verstrekt.
Het gaat met name om uw CV en alle relevante informatie die u daaromheen aan ons verstrekt. Dit is voor ons en onze opdrachtgever van belang, om zo een goede afweging te kunnen maken of u passend bent voor het gewenste profiel.
Met wie wij uw persoonsgegevens delen
Wij delen uw persoonsgegevens uitsluitend met de opdrachtgever en website van de vacature waar u op heeft gesolliciteerd of waar wij u op publieke middelen specifiek voor hebben benaderd. Als u wellicht past op een andere vacature dan zullen wij u vragen of u daar interesse in heeft.
Hoe lang wij uw persoonsgegevens bewaren
De bewaartermijn die wij hanteren is afhankelijk van de toepasselijke wettelijke bewaartermijnen. Wij geven bij kandidaten aan dat wij de gegevens een jaar in archief bewaren en geven kandidaten de mogelijkheid om deze periode korter te maken en/of de gegevens door ons te laten verwijderen.
Persoonsgegevens van zakelijke relaties
Contactgegevens van medewerkers van opdrachtgevers, leveranciers, verkopers, referenten en elke andere instantie waarmee wij een zakelijke relatie onderhouden.
I-recruiting verwerkt de persoonsgegevens van betrokken die werkzaam zijn voor ondernemingen waarmee wij zaken doen (1) voor het doen van aanbiedingen voor en/of verstrekken van informatie over de dienstverlening en overige activiteiten en (2) om een zakelijke relatie te onderhouden en (3) om een opdrachtovereenkomst te sluiten en te onderhouden.
We verwerken onder andere de volgende persoonsgegevens van zakelijke relaties:
- Namen
- Contactgegevens
- Functies van contactpersonen
- Contactmomenten en de zakelijke inhoud daarvan
Wij verstrekken deze informatie nooit aan derden, tenzij we dat wettelijk verplicht zijn.
Uw rechten: inzage en/of wijzigen gegevens
Voor kandidaten en zakelijke relaties: u kunt altijd contact met ons opnemen zodat wij u inzicht kunnen geven welke gegevens wij van u hebben opgeslagen. Ook kunt u eventueel gegevens wijzigingen of laten verwijderen.
Maart 2024